Zakres Stałej Obsługi Prawnej
Obok realizacji zleceń w trybie zadaniowym oferujemy stałą formę współpracy.
Zakres Stałej Obsługi jest uzgadniany z klientem z uwzględnieniem
jego potrzeb i możliwości. Omawiana jest skala działalności klienta, podejmowane ryzyko, formy współpracy z pracownikami, rodzaj kontrahentów. Jako klient zyskujesz po naszej stronie konkretnego prawnika - partnera w Twoich sprawach, który poznaje Twoją organizację/firmę i rozumiejąc jej potrzeby może pomagać w duchu uniwersalnej zasady "Myśl globalnie, działaj lokalnie".
W zakresie obsługi może mieścić się m.in.:
- Zabezpieczenie prawne na poziomie funkcjonowania organizacji zgodnie ze statutem
- Konstruowanie umów z kontrahentami
- Pilnowanie dokumentacji organów
- Zmiany organizacyjne, ustrojowe
- Umowy ze współpracownikami i pracownikami
- Zabezpieczanie na bieżąco zgodności działań organizacji z wymogami prawnymi oraz wewnętrznych regulacji np. z zakresu ochrony danych osobowych, przeciwdziałania praniu pieniędzy w organizacji, przeciwdziałania konfliktom interesów, zachowaniu wymogów dla organizacji OPP, praw autorskich, realizacji kontraktów z partnerami etc.
Szeroki zakres Obsługi Prawnej obejmuje
- całościowe przejęcie bieżącego prowadzenia spraw formalno-prawnych organizacji
Wąski zakres Obsługi Prawnej obejmuje - stały kontakt, w ramach którego klient sam przekazuje sprawy do konsultacji lub przeprowadzenia z pomocą naszego prawnika rozpoznając które niosą ze sobą największe ryzyko i najbardziej wymagają wsparcia
lub - przejęcie ustalonego zakresu obowiązków i rodzaju spraw od klienta (np. obsługa organów statutowych, obsługa spraw pracowniczych (nie to samo co kadry), obsługa relacji prawnych z wskazanymi kontrahentami)
| Zalety Stałej Obsługi
Istota. W ramach Stałej Obsługi Prawnej klient otrzymuje wsparcie prawnika, który staje się stałym towarzyszem i doradcą.
Daje to klientowi pewność, że jest obsługiwany przez kogoś, kto zna
jego potrzeby, jest na bieżąco ze sprawami organizacji/firmy i rozumie ją. Świadomość realiów klienta przekłada się na szerszy horyzont wariantów, zagrożeń i możliwości, które prawnik może dzięki temu wziąć pod uwagę i wykorzystać w interesie klienta.
W skrócie:- działanie prewencyjne, zapobieganie
nieprawidłowościom prawnym,
- dopasowywanie rozwiązań prawnych w organizacji / firmie do realnych potrzeb,
- działanie długofalowe,
- większa efektywność prawnika obsługującego klienta, skuteczność i adekwatność jego propozycji i działań, jak i pewność obsługi zgodnie z warunkami umowy.
Ekonomicznie. Klient unika dodatkowych kosztów, które
pojawiają się, gdy współpraca z prawnikiem następuje dopiero po zaistnieniu
problemu.
Koszt Koszt stałej obsługi składa się z dwóch elementów:
- stałej opłaty miesięcznej zależnej od umówionego zakresu obsługi, w tym umówionego zakresu odpowiedzialności doradcy, skali działalności klienta, wartości spraw
- kosztów działań ponad umówiony zakres wyceniane wg ustalonej w umowie stawki za godzinę rozliczeniową ( sprawdź cennik)
Zgodnie z umową na ustalonych zasadach dodatkowo mogą być pokrywane też koszty przejazdów etc.
Zapraszamy do kontaktu, w celu uzgodnienia zakresu obsługi. |
|